Mówienie z sensem wy czasie wystąpień publicznych wydaje się oczywistą oczywistością.
Ale może wcale nią nie jest? Jak uważasz?
W mojej opinii niestety nie jest to oczywiste.
A przecież nikt nie chce marnować swojego cennego czasu na live’y, webinary, spotkania czy szkolenia online, które nic nie wnoszą.
Ile razy spotkałeś się z sytuacją, gdy wziąłeś udział w jakimś wystąpieniu online i nie dowiedziałeś się niczego nowego? Zwłaszcza teraz, gdy nagle wszyscy stali się ekspertami realizującymi swoje zawodowe aktywności online.
Jeszcze półtora roku temu online pracowała garstka z nas. Dziś jest taki wysyp tematów i ekspertów, że bardzo trudno coś sensownego wybrać. A przecież dawanie wartości swoimi wystąpieniami jest odpowiedzialnością mówców, zarówno offline jak i online.
Oczywiście, czasem zdarza się tak, że Twoi odbiorcy już dużo wiedzą, ale nie wdrażają tej wiedzy. Czasem mają wrażenie, że nic nowego nie dostali, ale warto, żebyś wtedy zadawał im pytania o to, czy na pewno już wprowadzili słowo w czyn. Bo nie sztuką jest wiedzieć, sztuką jest wprowadzić słowo w czyn.
Twoim zadaniem jest więc nie tylko dawać wiedzę, ale też mobilizować odbiorców do wdrażania. To będzie prawdziwa wartość.
Dzisiejszy sekret wystąpień online dotyczy właśnie tego, jak przygotować treść w wystąpieniach online.
Jeśli spodobał Ci się ten artykuł to będę wdzięczna, jeśli podzielisz się tym w komentarzu.
Zachęcam Cię tez do rozwijania umiejętności wystąpień przed kamerą.
Jedną z nich – bardzo ważną- jest MOWA CIAŁA. Żeby dobrze czuć się przed kamerą trzeba wiedzieć:
- CO ZROBIĆ Z RĘKAMI,
- CZY LEPIEJ JEST STAĆ CZY SIEDZIEĆ
- JAK BUDOWAĆ KONTAKT WZROKOWY Z ODBIORCAMI
Tego wszystkiego nauczysz się z mojego NAJNOWSZEGO KURSU ONLINE „MOWA CIAŁA PRZED KAMERĄ”.